Vilken dag!

Började dagen med att vara supernervös över en sak. Men det gick riktigt bra och jag var nervös helt i onödan! Håller tummarna över att det går ännu bättre nästa gång! 

Sen när jag kommer hem hittar jag en lönespec i brevlådan, trodde något blivit fel för jag har inte jobbat. Men det visade sig vara ihopsparade semesterdagar som kom iform av slantar. Trodde inte jag hade någon ersättning för semester så det var en mycket positiv överraskning! 

Sen tog jag bilen till Hemköp köpte mig några tidningar. Altanen är väl uppskattad dessa dagar vill jag lova. Tänk att vi bor så bra! 

Nu ska jag hoppa in i duschen, är full av pollen. 





//Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0