.....

God morgon!

Ska snart brygga lite kaffe och äta frukost, sedan är det städ och tvättdags.
Fysiklektion idag har jag också. Ingen lust alls! Ska nog ta mig en vända på stan innan så känns allt mycket roligare ;)

Nu ska jag ner till butiken och köpa lite frukost. Gött med färskt bröd ;)

Internet strul

God morgon..

Blev en lite sovmorgon idag, gick och la oss så sent igår.
Idag ska det gymmas igen, och så måste jag plugga massa fysik.
Känns jätte skönt att vara ledig en helg och nästa lite lyxigt ;)

Våran rauter har gått sånder så vi har lite prblem med internet vilket är fruktansvärt irriterande!
Har räkningar och grejer som måste betalas men kan inte gå in på bankens hemsida eftersom internet hela tiden kastar ut mig! Johan pratade precis med bredbandsbolaget och dem fattar ju inget. Säger att våran telefon skulle vara problemet men då borde det väll inte fungerat förut heller? Eeh de är bara så typiskt! Kanske ett tecken på att jag ska plugga istället för att sitta här :S

Jag är bäst

Jag har varit jätte duktig och tränat 2 dagar i rad nu. Igår var det benen som pressades och idag körde vi mage och bröst. Kan knappt gå just nu för jag har sådan träningsverk och börjar dessutom redan känna av brösten. Jobbigt Jobbigt

Nu vill jag verkligen få komma iform. Tänk om det bara kunde finnas ett skönare sätt, mindre svettigt och ansträngande.

Annars så har jag haft fysik idag, gick jättebra och vi blev klara snabbt.
Igår var jag och Johan på en liten shopping tur. Fick med mig lite grejer hem iaf som tex ett par grymma kängor med kilklack och äkta skinn. Sjukt snygga! Sedan ett par träningsstrumpor lite grejer till hemmet, en typ av kavaj och nya smycken. Blev väll nästan 2000 som bara försvann sådär.

Kvällsmys med te

Tittar på top model och myser med lite te.
Idag har varit lite utav en återhämta sig dag, har visserligen varit på fysiken men det var inte så jobbigt att bara sitta och lyssna och anteckna lite :P

På onsdag ska jag och johan shoppa lite så det längtar jag till! Vill hitta ett par snygga kängor och kanske lite nya sjalar. Massa nya höstkläder ska inskaffas!

äntligen har jag tid med träningen också, så nu jäklar ska det vara mycket träningsverk denna vecka..

Rubrik

Är helt slut både mentalt och fysiskt. Har varit en sjukt helg på jobbet så ska bli helt underbart att vara ledig imöra. Har ju fysiken men det kräver inte så mycket energi.

Ska se till att ta tag i träningen nu igen, känner äntligen att jag har tid till det.
Måste se till att få bra matvanor nu för jag börjar få problem med magen, ska inhandlas massa grönsaker imorgon.

Turkiet

Lite bilder ska ni få från resan såklart.

Pappa har fixat ordning på balkongen uppe, blev jätte mysigt!

Uppe vid poolen

¨

Underbar utsikt över havet!

Back Home

Tillbaka till verkligeheten!Skönt att var hemma igen men det är så fruktansvärt kallt bara!
Har haft det jätte skönt på min lilla mini semester till Turkiet.

Igår var en lång dag! Jobbade på eftermiddagen vilket gick förvånandsvärt bra, hade ju sovit istort sett bara 2 timmar efter resan hem.

Nu har jag tittat igenom nästan alla serier som jag missat under veckan som varit. Älskar verkligen att allt är igång igen dock så får jag ju ingen tid över till fysiken :S

Snart är resan igång!

Är fruktansvärt trött vill jag lova!
Tåget till dalarna går inte fören 9.30 men bussarna går ju knappt på söndagar så måstye åka med 8.00 bussen!
Cp drygt.

Iaf sedan blir det lite middag hemma hos mamma och kanske en snabbis till kuppan.
Kl 2.00 inatt åker jag pappa jonas och anna + familj till arlanda! Tror det var 6.30 som planet går imogon bitti!
Egentligen kanske det är onödgt att åka till dalarna och inte direkt till arlanda men det senaste tåget är framme 0.30 och det är inte så kul att vänta 5 timmar själv på arlanda, därför åker jag bil med pappa.

Kommer sakna min älskling något fruktansvärt.<3

Nej nu ska jag fixa det sista.!

Puss på er och ha en bra vecka!