Vårstädning

God morgon! 

Idag har vi vårstädning med föreningen. Jag som sitter still i skolan hela dagarna tycker det ska bli skönt att få vara lite aktiv. Tror jag avslutar med en löptur. 

Jag har inte tränat så mycket som jag vill de senaste veckorna. Blir något enstaka pass ibland bara. Anledningen är som jag skrev förut att jag har så förbannat ont i rygg, axlar och nacke. Det medföljer också en enorm huvudvärk som pågår konstant! Dels har jag dålig hållning men skolan har den sämsta ergonomin någonsin! Det är inte bara jag som efter tre år har fått problem, hör flera i klassen som klagar över samma saker. 

Snart är jag troligen kontaktbar igen, har avlägsnat mig från världen pga att exjobbet tar så mycket av mina krafter så man orkar inte umgås eller prata med folk. Jag är rätt sliten och klarar bara att fokusera på en sak just nu. Om jag har tur så återhämtar jag mig fort, haha lagom till rapporten kommer tillbaka och ska bearbetas igen;) man får vila i graven? 

//Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0