Redovisning samt opponering

Shit vad jag börjar bli nervös nu!
Har inte riktigt gått upp för mig hur nära det är till den första och läskigaste redovisningen utav examensarbetet. Sitter och försöker få ihop någon typ av Power Point men det är svårt då vi bara har 15 min på oss att redovisa denna gång. Ni kanske tycker 15 min låter mycket men det blir tajt på ett helt examensarbete.
Usch tänk om ingen tycker vi gjort något vettigt och vi bara får dålig feedback.
Sen har jag inte övat så mycket på rent vetenskapliga redovisningar. Det är svårt att vara saklig och korrekt utan att det blir tråkigt. En säljande presentation är mycket enklare då det är okej att lägga in en rolig kommentar ibland och vara lite överdriven.
Satt och tänkte på hur mycket bättre jag blivit på presentationer. Förut kunde jag knappt sova på natten men nu går det nästan hur bra som helst. Kan bli lite skakig ibland, vet inte vart det kommer ifrån då jag inte varit speciellt nervös. Man kanske spänner sig utan att tänka på det.
Jag är i alla fall jätte glad att min största fobi att prata inför folk håller på att lägga sig lite.
 
Däremot denna redovisning känns så viktig, får inte gå fel. Jag ska öva många timmar framför spegeln, spela in mig själv och verkligen granska alla möjliga tix osv..
 
Haha det knackade på dörren nu, två småtjejer skulle sälja jord och samla in pengar till deras förening. Tjabo började skälla och ha sig, skrämde livet på speciellt en tjej. Hon hoppade tre meter upp i luften och sedan sprang några meter bort från dörren. Stackars jänta! Inte slutade hunden skälla heller, dem måste trott han var ett fruktansvärt monster. haha
 
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0