Klänningar i massor

Håller lite utkik efter någon ljus sommarklänning som blir bra till examen osv. Hittat några på Nelly men de flesta fina är vita. Det är ett problem eftersom jag även tänkt använda samma klänning på ett bröllop vi är bjudna till (har inte råd att köpa två nya klänningar). Man går ju inte på bröllop i en vit klänning! Har rotat igenom garderoben och hittar verkligen inget som skulle passa. Haha Sarah sitter du och skrattar åt mitt I-landproblem nu??? ;)
 
Men någon dessa klänningar är jag sugen på, och har någon en fin ljus klänning eller så att låna ut till mig så blir det bra! haha
 
Festklänningar, Norm Dress, Sisters Point - NELLY.COM
 
Festklänningar, Sheer Lace Sleeve Swing Dress, Ax Paris - NELLY.COM
 
Festklänningar, Katie Dress, TFNC - NELLY.COM
 
//Caroline
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Självklart! Alla i-lands problem är roliga haha :D

2014-05-01 @ 16:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0