....

Hej!

Jag är fruktansvärt dagblind just nu, var helt övertygad om att det var fredag igår. Idag är jag säker på att det är lördag, ,men så är ju inte fallet. 

Igår var det Valborg, jag och Johan åt tacos och myste framför tvn. Vi gick och la oss ganska tidigt. Jätte skönt att vakna pigg idag, speciellt då jag har en del examensarbete att skriva. 

Fick veta resultatet på tentan i broteknik för någon dag sedan. Det gick givetvis vägen. Fick bara en trea men hade inte satsat på mer än så. Jag ska inte bli broingenjör även om det verkar spännande, är mer intresserad av husbyggnad. 
Men det innebär iaf att jag klarat varenda tenta under dessa tre år på utbildningen! Galet bra för att vara jag. Firade med fika och en chipspåse ;) hihi det var jag värd! 




// Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0