...

Just nu är det mycket klagande i mitt liv. Examensarbetet tar mycket tid och är väldigt utmattande.  Vi hade första redovisningen och opponeringen i tisdags. Kunde ha presterat bättre men känner mig mer förberedd inför slutredovisningen nu. Vi fick jätte bra synpunkter från våra opponenter och dem har verkligen hjälpt oss att få en bättre rapport. På söndag ska arbetet vara i våra ögon 100% klart. Då ska vi lämna in det till vår handledare som ska titta igenom det och avgöra om vi får göra slutredovisningen. Så på söndag kommer vi få släppa exjobbet någon vecka! Ska bli jätte skönt att kunna tänka på något annat för en gångs skull. Men det är inte vår slutliga version av rapporten och när examinator samt handledare läst igenom får vi deras synpunkter och börjar om igen. 
Önskar vi inte hade sån tidspress, skulle kunnat gjort det mycket bättre om tiden fanns. Men antar att det alltid kommer att vara så, även på arbetsplatserna. 

Annars så är min rygg och nacke helt slut. Johan försökte rätta till den igår, trycka ut knutar osv. Det gjorde så ont så jag grät, och inte känns det bättre idag heller. Måste ta upp styrketräningen helt enkelt. Skulle ha gått till en riktigt massör men då blir jag så snål och struntar i det. 


//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0