Bitter

Valet gick ju som väntat...
Jag röstade och hoppas alla ni andra också gjorde det, det är en förmån vi i Sverige har inte något jobbigt och ansträngande. Tyvärr så är resultatet mycket pinsamt. I min värld förstår jag inte hur man kan rösta på ett parti med rasistiska åsikter. Samhället är inte perfekt idag men att ta in sådana fientliga partier är inte lösningen. Jag förstår inte hur folk kan vara så dumma. Tycker vi 
är ett utbildat land och borde veta bättre, sådan okunskap borde inte finnas hos oss. 

Hoppas ni hinner ändra åsikt till nästa val ( men det är ju inte troligt). Dumma korkade människor.... Vi kan gå tillbaka till det ideal där man ska vara blåögd och blond, undrar hur många som passar in i den bilden nu för tiden. Inte jag i alla fall. 

//Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0