Vilken helg!

Åkte till stugan i fredags för övernattning då Johan skulle cykla Siljan runt tidigt dagen efter. Alltid trevligt att få komma upp till stugan och bara koppla av. Vi metade lite på kvällen och det resulterade i två abborrar för mig och en för Johan. Dem var så små så vi kastade tillbaka dom:)

Lördag morgon skjutsade jag Johan till sollerön så han skulle få cykla sin runda. Själv åkte jag direkt tillbaka till Borlänge och gjorde mig iordning inför bröllop. Malin min absolut bästa barndomskompis skulle gifta sig. 
Det var ett otroligt vackert bröllop och Malin var super fin! Red ner på hästen till vigseln osv. Så himla vackert, var nära till tårar några gånger. Jag är så glad för dem och vet att de kommer leva lyckliga i alla sina dagar! 

Igår var det den 8 juni vilket innebär min brors födelsedag. Vi åkte dit och firade honom och åt ännu lite mer tårta. Sjukt onyttig helg! 













//Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0