Vart tar tiden vägen????

Nu har jag endast examensredovisningen kvar, sen är jag tydligen ingenjör?! Det har alltså gått tre år och jag har klarat det långt över förväntan! Är jätte stolt över mig själv.

Just nu lagar jag lunch, bananpannkakor. Kan inte få nog av dem. Har börjat blanda bären med kakao för att det inte ska bli surt och så får man lite chokladsmasket på köpet ;) kan inte bli bättre. Kakao är dessutom nyttigt och bra för kroppen. 
Jag kickstartar dessutom förbränningen med ett glas vatten utblandat med ingefära varje morgon, riktigt äckligt men bra för hälsan. 
Min motivation till sundare liv har varit som bortblåst under de stressiga veckorna som kom med examensarbetet, men nu känns det bättre. Har någon vecka på mig innan Turkiet, får se hur mycket jag hinner gå ner. Ett kilo kanske ;) 
Ingen ide att starta någon detox pga födelsedagar, examen osv. Får bli till hösten :) ska bara försöka välja klokare närhet kommer till vardagen. 


//Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0