Klassfest!

Det blev en riktigt lyckad kväll igår! 
Vi åt pizza, spelade kubb och körde bearpong turnering fast utan öl ;) alltså vatten i glasen. Jag vann en match, mycket oväntat. Kanske har lite bollsinne ändå? 
Däremot kubb var vi grymma på! Vi körde vår vanliga grupp jag Sofia och Emma ( som uppenbart är ett vinnande koncept). Vann 2/3 matcher. Vi hade lite otur första matchen bara annars var vi grymma som vanligt! Hur ska jag klara mig utan min byggfamilj? Vi har kommit varandra väldigt nära under dessa år och det känns jätte konstigt att vi snart inte kommer ses varje dag längre. Tråkigt:/ 
Kunde inte fått en bättre klass och verkligen inte en bättre projektgrupp. Vi är fyra stycken som framför allt sista året jobbat ihop i nästan alla projekt. Och inte för att skryta men vi är grymma! 

Sen fick alla i klassen en utmärkelse baserat på något som hänt under åren eller en egenskap som man tydligt visar. Haha gissa vad jag blev ;) klassens hetaste temperament. Inte helt oväntat, jag har lackat ur en hel del gånger. Standard fras tror jag har blivit "jag blir så förbannad". 

Kvällen var iaf den bästa på länge. På onsdag när vi gått vår sista dag kommer det vara svårt att hålla tillbaka tårarna. Det blir så speciellt när vi alla har samma intresse och strävar mot samma mål samtidigt som man umgås hela dagarna. Jag kommer sakna det otroligt mycket även om det varit jobbigt ibland! Skulle kunna studera i två år till utan problem, bara jag fick ha kvar mina klasskamrater. 













//Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0