Idag tog jag min examen

Jag kan inte tro att det är sant, nu är jag färdigutbildad byggingenjör.
Redovisningen gick bra, jag var supernervös men lyckades andas och fick någolunda koll på nerverna. Dem tyckte vi hade en bra presentation och en bra intressant rapport. Inga svåra frågor vilket måste betyda att vi var tillräckligt tydliga ? Jätte skönt att det är klart:)

Världens bästa pojkvänn har jag också, han ställde sig igår och bakade så vi har något att bjuda på idag. Vi har en "liten" fika för släkten. Blev lite mer märkvärdigt än jag tänkt mig men det blir nog bra. Jag gillar inte att fira sånt här egentligen, firar knappt min födelsedag mer än med närmaste släkten. Tycker det är lite jobbigt med all uppmärksamhet :) 

Nu ska jag dammsuga och fixa lite :)


//Caroline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0