Goda nyheter!

Igår fick jag de samtalet som jag väntat på länge och som tur var fick jag det positiva beskedet. Jag har fått anställning hos fiskarhedenvillan! Äntligen blir det byggingenjör av mig på riktigt:) 
Jag är så glad över detta. En stor lättnad! 

Det finns fler nyheter från sommaren men då får ni boka in mig på en fika om ni vill veta ;) nu har jag två veckor som är hyfsat lugna från jobb och planer. 

Sommaren har varit bra och man kan väll sammanfatta det som att vi knappt haft en dag där vi bara varit hemma och inte gjort något. 
Turkiet, Idre, stugan, jobb osv. Tydligen mycket upptagna människor. 

Men nu går vi mot hösten (vilket verkligen märks på vädret) och det ska bli skönt! Komma in i en vardag och inte flänga runt så mycket :)

Idag är jag ledig och lägenheten ska få sig en rejäl omgång! Ska vända upp och ner på allt. Den har inte blivit så prioriterad när det varit så fint väder ute ;)  


//Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0