Påskhelgen

Snart är det slut på påsken.
Har varit en bra helg med otroligt fint väder!
Kvällen med tjejerna var riktigt trevlig, vi åt tacos och snackade skit. Kvällen fortsatte på Legends och när klockan slog 1 var det dags för mig att åka hem till sängen :)
Jag har kommit in i en period där jag knappt klara drama och därför var det extra kul att alla höll sig i skinnet i lördags och var glada och trevliga mot varandra. Tycker bara det är så sjukt tråkigt när det alltid ska vara massor av tjafs och bråk när man går ut, men inte i lördags då var det endast bra stämning! :D
 
Igår testade jag att springa en vända (4km), gick helt okej men det tråkiga var att jag råkade starta runkeeper redan vid uppvärmningen så jag fick ingen bra bild om tiden förbättrats eller inte. Kände mig dock starkare i benen och flåset fungerade ganska bra. Är lite ovan att springa just nu men efter några gånger tror jag verkligen att det kan utvecklas till något bra.
 
Johan håller på att göra ren altanen nu så den kan oljas in ikväll. Sen är det bara målning av räcket kvar men det får vänta tills Nordsjö har öppet då vi köpte den vita färgen där sist. Vi har ju målat ribborna vita och det är ju bra om det blir lika färg på räcket, vitt finns i många olika nyanser ;)  Snart är alltså altanen helt klar!
Nu ska vi bara skaffa bra utemöbler så vi kan ha lite grillkvällar till sommaren.
 
 
 
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0