Glad Påsk på er!

Igår hade jag en ledig dag! Jätte skönt, önskar dock att jag kunde klara att vara ledig psykiskt också men det är svårt när man vet att examensarbetet ska vara inlämnat om endast två veckor.
Jag började mig lediga dag med lite sovmorgon för att sedan gå ut och hämta påskris. Vet att dem flesta gjort det gör länge sedan men jag och Johan är lite efter ;) Nu har vi i alla fall vårt pyntade påskris!
Sedan drog jag iväg på träning vilket var jätte skönt! På eftermiddagen bjöds det på påskmiddag hos svärföräldrarna.
 
Idag är det exjobb för hela slanten, sen tar jag tåget till Leksand och umgås lite med mina tjejer.
Var jätte sugen på en sprintur idag när det är så fint väder men har redan tränat kondition fyra dagar på raken så tror inte kroppen är lika intresserad utav det. Bättre att jag avbokar mitt pass imorgon och tar löpturen då istället, förutsatt att det är fint väder såklart!
 
Fick hem inbjudan till avslutningsceremonin för några dagar sen, kändes jätte konstigt och jag har nog inte på riktigt förstått att jag faktiskt tar examen snart. Helt sjukt, tycker verkligen inte att jag kan kalla mig för ingenjör. Men det är jag snart, hade jag aldrig kunnat tänka mig för några år sedan. Tänk att jag skulle lyckas så bra med detta? Matten och allt som jag var så orolig över, allt gick min väg. Nu är det bara brotentan (som tydligen tar förbannat lång tid att rätta) kvar, men den borde jag ha klarat?!
 
Nu vill jag bara ha min examen och ett jobb!
 
//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0