Tandläkarbesök!

Halloj! Har varit en helt okej dag..
Gick till mammas jobb för att hämta bilen så jag kunde ta mig till tandläkaren.
Åkte först hem till Tjabis som var ensam hemma den stackarn. Kommer på att jag inte har någon nyckel in.. Typiskt, tänker att Tjabo ska få följa med i bilen tillbaka till mammas jobb så han iaf slipper vara själv. Men hunden har fått tag på en vedpinne och det är j så fruktansvärt kul att springa runt med! Fyfan tog mig säkert 10 min innan han satt i bilen. Sur vart han dessutom, och här skulle man bara vara snäll.
Vi hämtade iaf nyckel och kom in i huset.
Leker lite med hunden innan jag åker BIG MISSTAKE! Tjabo vägrar släppa vedträt (han kan inte ha med det i hundgården ifall han skulle sätta en flisa i halsen eller så) och tar mig förmodligen ytterligare 5 min innan han ger med sig. Busför!

Jaja tillslut kommer jag till tandläkaren iaf och itid dessutom, trodde jag inte där ett tag.
Inga hål men inflamerat tandkött så nu måste jag skärpa till mig med tandtråden. Ska tillbaka i slutet av mars för att kolla upp det igen. Men fyfan vad hon kötta sönder mitt tandkött med den där tandtråden! Uuh det gjorde ont! I en vecka sa hon att det kunde göra sådär ont! TYPISKT!

Efter tandläkaren så blev det en sväg på gymmet. Mitt nyttiga liv har ju börjat ;) haha får se hur länge det håller den här gången !

//Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0